»Znak bo sadjarjem pomagal pri trženju proizvodov. Hkrati bo v veliko pomoč potrošnikom pri lažjem prepoznavanju sadja višje kakovosti, ki je pridelano in predelano v Sloveniji ter je bilo dodatno kontrolirano pri neodvisnih certifikacijskih organih.«
»Sheme kakovosti so pomembno sporočilo potrošniku in ne samo simbolni znak. Ker se zavedamo pomembnosti teh shem, bomo tudi v prihodnje ozaveščali potrošnike in jih spodbujali k poseganju po tovrstnih proizvodih.«
»Potrošniki bodo lahko primerjali cene primerljivih proizvodov pri različnih trgovcih ter tudi izvor in kakovost teh proizvodov.«
»Če potrošniki vidijo neko navedbo z znakom, ki vsebuje besedo v Sloveniji, iz Slovenije marsikomu to podzavestno implicira, da je to slovenski proizvod v celoti.«
»Nacionalna kampanja za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja sadja stremi h krepitvi zavedanja o pomenu uživanja svežega sezonskega sadja, krepitvi zaupanja potrošnikov v sadje z znakom 'izbrana kakovost – Slovenija' ter spodbujanju porabe slovenskega sadja. S sloganom 'Najboljše imamo doma' želimo potrošnika spomniti, da imamo v Sloveniji veliko pestrost sadnih vrst visoke kakovosti, ki so dostopne celo leto.«
»Strankam zagotavljamo, da so naši proizvodi popolnoma varni za potrošnike.«
»Nevarni proizvodi imajo lahko zelo negativne posledice za potrošnike in državljane.«
»Nove, sveže kreativne rešitve in komunikacijska orodja so pripravljena na način, da so še bolj usmerjena k potrošniku, kar pomeni, da želimo potrošnika nagovoriti o konkretnih koristih in prednostih, ki jih prinaša poseganje po lokalni hrani, predvsem poseganje po kmetijskih in živilskih proizvodih iz omenjenih sektorjev, ki nosijo oznako kakovosti 'izbrana kakovost – Slovenija'.«
»Zaradi teh odločitev bodo trpeli predvsem evropski potrošniki, v Evropski uniji pa se lahko pojavi velik primanjkljaj naftnih proizvodov.«
»Zakon o varstvu potrošnikov ne razlikuje med možnostjo dostave blaga na dom ali prevzema v trgovini.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju